dimecres, 12 de novembre del 2014

Els Agents Rurals ens visiten

Vam tenir el plaer de rebre a la nostra escola la visita dels agents rurals. El grup de Cicle Mitjà i de Cicle Superior van escoltar molt atents tot el que els agents rurals ens havien vingut a explicar.
Ens van parlar dels animals que hi ha a la nostra comarca, i vam escoltar el cant de diversos ocells. També ens van ensenyar diferents parts d'animals: les banyes d'un cérvol, la pell d'una serp, el cap d'un cabirol, etc. Ens van transmetre la importància de preservar el nostre entorn per a que tots aquests éssers vius puguin viure tranquils, i també què fer quan ens trobem un animal salvatge ferit, o d'una espècie que no és d'aquí.
Per finalitzar la seva xerrada, els agents rurals, portaven tres ocells que vam poder veure i tocar. Un d'ells es va escapar per la classe volant!
Va ser molt divertit i ens va agradar molt.


7 comentaris:

  1. sisi que quai que ba se tot lo que ens ban explica

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt escoltar aquestes persones que expliquen cosses de la natura i els animals va ser molt divertit i mu vaig passar molt bé. Júlia s.

    ResponElimina
  3. m'ha agradat molt quan vam tocar els ocells.

    ResponElimina
  4. Amb va agradar molt !!! I el que més em va agradar va ser quan es va escapar l'ocell

    ResponElimina
  5. m'ha agradat molt quant an deixat els ocells.Oriol

    ResponElimina
  6. em va agradar molt com ens ho van explicar

    ResponElimina